Celebryci przekonują do polis
ubezpieczenia | Tenisista, gwiazda serialu „Rodzinka.pl”, znawca tajemnic II wojny światowej pomagają towarzystwom sprzedawać ich produkty.
Zakłady mają różne pomysły, jak wykorzystać znane postaci estrady, filmu, telewizji czy aren sportowych w promocji ubezpieczeń. Liberty Ubezpieczenia na przykład w swoich spotach postanowiła wykorzystać dziennikarza Bogusława Wołoszańskiego i pojazdy z czasów wojny, aby przekonać kierowców do zakupu pakietu OC+AC. W jednym z nich pyta on retorycznie, czy jadąc na wakacje, ubezpieczymy swój pojazd. W tle stoi czołg M3 Stuart. W najnowszych reklamach Wołoszański znajdzie się na pokładzie legendarnego bombowca B-17. Przypomni, że załoga „latającej fortecy" musiała w czasie przelotu nad Holandią „zmniejszyć ciężar o połowę, żeby wrócić do bazy". Tymczasem w Liberty „już...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta