Sieć sklepów zerka na giełdę
Poprawa wyników umożliwia Diverse szybki rozwój. Niedługo może zadebiutować na parkiecie.
W latach 2012–2014 powierzchnia handlowa sklepów marki Diverse zwiększyła się o 54 proc., do 34 tys. mkw. na koniec 2014 r. (składa się na to 275 sklepów). – Chcemy utrzymać to tempo rozwoju w kolejnych latach. Będziemy nadal otwierać zarówno własne, jak i franczyzowe sklepy marki Diverse. W tym roku planujemy zwiększyć powierzchnię handlową o 14 tys. mkw. Do 2019 r. chcemy rozbudować sieć sprzedaży do 80 tys. mkw. – zapowiada Marcin...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta