Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Pracownik powinien znać i widzieć swego szefa

16 września 2015 | Ekonomia
Choć najbardziej popularnym kanałem komunikacji jest intranet, to w badaniach pracownicy preferują bezpośrednie rozmowy z szefami.
źródło: Rzeczpospolita
Choć najbardziej popularnym kanałem komunikacji jest intranet, to w badaniach pracownicy preferują bezpośrednie rozmowy z szefami.

Choć w komunikacji wewnętrznej wiele firm 
bazuje na intranecie i poczcie elektronicznej, to najbardziej skuteczny – zwłaszcza 
w czasie zmian – jest bezpośredni kontakt 
z szefami.

– Pracownicy są mniej zainteresowani informacjami płynącymi z formalnych wiadomości e-mailowych. Wolą zacieśniać bezpośrednie relacje ze swoimi liderami – przypomina wyniki badan brytyjskich naukowców Maria Zakrzewski, prezes Instytutu Great Place to Work w Polsce, który publikuje rankingi najlepszych miejsc pracy. Firmy, które zajmują tam najwyższe miejsca, zwykle mają dobrze rozwiniętą komunikację kierowniczą, czyli system bezpośrednich kontaktów menedżerów z pracownikami, w tym zarządzanie przez obchód (managing by walking).

– Pracownicy powinni znać i na co dzień widzieć swoich menedżerów. Jest...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10245

Wydanie: 10245

Spis treści
Zamów abonament