Do galerii handlowej nie tylko na zakupy
Na to, czy galeria jest odwiedzana przez klientów i jakie przynosi zyski, wpływają czynniki niemające wiele wspólnego z handlem.
Tak wynika z badania ponad 2 tys. klientów centrów handlowych, przeprowadzonego na zlecenie firm Atrium Poland (właściciel, deweloper i zarządca centrów handlowych) oraz firmy doradczej JLL.
– Pomimo systematycznego rozwoju e-commerce Polacy lubią spędzać czas w centrach handlowych, nie tylko robiąc zakupy. Coraz częściej są to miejsca spotkań towarzyskich, biznesowych, wydarzeń kulturalnych czy rozrywkowych, takich jak np. spotkania ze znanymi osobami – mówi Anna Bartoszewicz-Wnuk, dyrektor działu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta