Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Do galerii handlowej nie tylko na zakupy

16 września 2015 | Ekonomia

Na to, czy galeria jest odwiedzana przez klientów 
i jakie przynosi zyski, wpływają czynniki niemające wiele wspólnego z handlem.

Tak wynika z badania ponad 2 tys. klientów centrów handlowych, przeprowadzonego na zlecenie firm Atrium Poland (właściciel, deweloper i zarządca centrów handlowych) oraz firmy doradczej JLL.

– Pomimo systematycznego rozwoju e-commerce Polacy lubią spędzać czas w centrach handlowych, nie tylko robiąc zakupy. Coraz częściej są to miejsca spotkań towarzyskich, biznesowych, wydarzeń kulturalnych czy rozrywkowych, takich jak np. spotkania ze znanymi osobami – mówi Anna Bartoszewicz-Wnuk, dyrektor działu...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10245

Wydanie: 10245

Spis treści
Zamów abonament