Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nowy alians na rynku reklamy

23 września 2015 | Ekonomia
Największe sieciowe domy mediowe na polskim rynku w 2014 roku
źródło: Rzeczpospolita
Największe sieciowe domy mediowe na polskim rynku w 2014 roku

Dwie niezależne agencje mediowe – Codemedia i K2Media – wspólnie ruszają do boju o reklamy na rynku zdominowanym przez wielkich sieciowych graczy.

magdalena lemańska

Nowe joint venture pod nazwą Newnited formalnie zacznie istnieć w styczniu, ale współpraca obu firm rusza już teraz – w najgorętszym dla domów mediowych okresie. To w IV kwartale wielcy reklamodawcy negocjują z domami mediowymi zasady współpracy przy kampaniach w nowym roku.

W wyniku połączenia sił ma powstać grupa, której skumulowane obroty sięgną prawie 200 mln zł, pracująca dla ponad 200 polskich i zagranicznych firm i zatrudniająca ok. 120 osób, czyli, zdaniem jej inicjatorów, największa polska grupa komunikacji marketingowej w obszarze mediów.

Alternatywa dla gigantów

Gros budżetów reklamowych wydawanych przez...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10251

Wydanie: 10251

Spis treści
Zamów abonament