Nadzieja dla marketów?
Dość dobre wyniki Carrefoura zwróciły uwagę na wielkie problemy hipermarketów. Niedawno były liderami, dzisiaj tracą rynek najszybciej.
piotr mazurkiewicz
Francuski gigant w 2015 r. poprawił niemal wszystkie wskaźniki, od przychodów po marże i zysk. Firma wzorem ostatnich lat nie podała wyników dla Polski, informując jedynie, że kraje europejskie poza Francją miały w sumie 1,2 proc. wzrostu przychodów, a na wszystkich rynkach firma odnotowała poprawę zyskowności.
Po wynikach firmy widać, jak wielki przełom dokonał się w branży w ostatnich latach. Carrefour podaje, że na niemal 12,3 tys. sklepów, które ma na całym świecie, już tylko 1,5 tys. to największe supermarkety. W...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta