Polska to kraj wielkich talentów
David Patton | Chcemy stać się piątą agencją reklamową na polskim rynku – zapowiada prezes reklamowej grupy Grey w naszym regionie w rozmowie z Magdaleną Lemańską. Rozwój może przyspieszyć m.in. przejęcie w sektorze technologicznym.
Rz: Czy to będzie dobry rok dla firmy i całej branży reklamowej?
Jesteśmy optymistami. Mamy za sobą udany 2015 rok, w którym zostaliśmy ogłoszeni agencją roku przez amerykański magazyn „AdWeek" i przez jury europejskiej edycji nagrody Effie, a na festiwalu w Cannes zdobyliśmy ponad 100 statuetek, z czego trzy to grand prix. Wkraczamy więc w nowy rok pewni siebie, ale generalnie w branży jesteśmy teraz w bardzo ciekawym punkcie. To technologie wspierają biznes, a my w naszej branży jesteśmy dobrze pozycjonowani, żeby na tym korzystać. W ciągu ostatnich pięciu lat świat, zwłaszcza w zakresie komunikacji, przeszedł rewolucyjne zmiany. Zmieniło się też znacząco to, jak prowadzimy nasz biznes. Dla nas ważne jest, jak wzmocniła się nasza działalność w Polsce. Bardzo w nią inwestowaliśmy, wprowadziliśmy sporo kluczowych zmian, przede wszystkim mianując na prezesa Annę Pańczyk. Po tych zmianach czujemy się tu spokojni o przyszłość.
Rok zaczął się pierwszą w historii konferencją wydawców poświęconą problemowi adblocków. Czy to zjawisko jest poważnym zagrożeniem?
To ciekawy problem, ale nic, czym się dziś martwię. Dzięki rozwojowi technologii...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta