Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Najpierw pokochają, potem kupią

01 września 2016 | Ekonomia

Czy marki w Polsce są gotowe na emocjonalnych millennialsów?

Podczas panelu omówione zostaną wyniki raportu PAYBACK Polska i Bain & Company. Zrozumienie pokolenia millennialsów i wykorzystanie tej wiedzy w tworzeniu koncepcji marki i strategii sprzedaży może okazać się warunkiem sukcesu firmy. Jak skutecznie zdobyć i zatrzymać millennialsa? Jak sobie radzić z odwróconym modelem sprzedaży? W dyskusji udział wezmą: Iwona Doktorowicz-Dudek, wiceprezes ds. marketingu Kompanii Piwowarskiej; Paweł Kastory, prezes Corporate Profiles DDB Group; Szymon Mordasiewicz, dyrektor zarządzający w Nielsenie; Szymon Wałach, dyrektor pionu klienta detalicznego w PKO BP; Kazimierz Stańczak, partner w Bain & Company Poland; Michał Pieprzny, CEO w Payback Polska. Moderatorem dyskusji będzie Michał Broniatowski, redaktor naczelny miesięcznika „Forbes Polska". —d.e.

XXVI Forum Ekonomiczne w Krynicy 6 – 8 września 2016 r. www.forum-ekonomiczne.pl

Wydanie: 10537

Wydanie: 10537

Spis treści
Zamów abonament