Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Płatna telewizja niezagrożona, ale wideo w sieci rośnie bardziej

19 września 2016 | Ekonomia
Polski rynek płatnej telewizji i serwisów wideo
źródło: Rzeczpospolita
Polski rynek płatnej telewizji i serwisów wideo

W ciągu najbliższych czterech lat przychody z opłat za dostęp do płatnej telewizji w Polsce nie spadną, choć liczba jej abonentów się skurczy.

magdalena lemańska

Między 2015 i 2020 rokiem wartość rynku wzrośnie w Polsce z 1,77 mld dol. do prawie 1,8 mld dol. – wynika z najnowszych prognoz PwC. – Nasycony rynek oraz szybki wzrost dostępności cyfrowej telewizji naziemnej powodują, że oczekiwany jest spadek łącznej liczby abonentów (w tempie 0,15 proc. średniorocznie). Najbardziej widoczne będzie to w segmencie analogowej kablowej telewizji – podaje firma.

W rezultacie liczba gospodarstw z dostępem do płatnej telewizji spadnie w Polsce między 2016 i 2020 r. z 10,8 mln do 10,7 mln. Ale nasycenie tymi usługami wzrośnie: z 70,7 proc. do 72,9 proc. Coraz więcej będzie przede wszystkim abonentów usług telewizyjnych dostarczanych z wykorzystaniem...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10552

Wydanie: 10552

Spis treści
Zamów abonament