Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jak stracić klienta po 17 latach

19 września 2016 | Ekonomia

Byłem dotąd przekonany, że wieloletni klient to klient cenny. Dobre i długotrwałe relacje z kontrahentami to przecież fundament udanego biznesu. Ale właśnie przekonałem się na własnej skórze, że wciąż istnieją firmy, które takich starych klientów mają po prostu gdzieś. Mówiąc precyzyjnie: w miejscu, gdzie plecy tracą swą szlachetną nazwę. Doświadczyłem tego dzięki firmie nc+, i to po 17 latach korzystania z usług tego dostawcy telewizji! Po tak długim mariażu wydawało mi się, że mogę oczekiwać odpowiedniego traktowania. Tak przecież dzieje się w cywilizowanym świecie.

Nic z tego. Okazuje się, że dla nc+ te 17 wspólnych lat nic nie znaczy. To, że przez...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10552

Wydanie: 10552

Spis treści
Zamów abonament