Jak stracić klienta po 17 latach
Byłem dotąd przekonany, że wieloletni klient to klient cenny. Dobre i długotrwałe relacje z kontrahentami to przecież fundament udanego biznesu. Ale właśnie przekonałem się na własnej skórze, że wciąż istnieją firmy, które takich starych klientów mają po prostu gdzieś. Mówiąc precyzyjnie: w miejscu, gdzie plecy tracą swą szlachetną nazwę. Doświadczyłem tego dzięki firmie nc+, i to po 17 latach korzystania z usług tego dostawcy telewizji! Po tak długim mariażu wydawało mi się, że mogę oczekiwać odpowiedniego traktowania. Tak przecież dzieje się w cywilizowanym świecie.
Nic z tego. Okazuje się, że dla nc+ te 17 wspólnych lat nic nie znaczy. To, że przez...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta