Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Bliżej widza niż kiedykolwiek

19 września 2016 | Ekonomia
– Pasja kibiców powinna iść w parze z pasją nadawcy – mówił  Peter Hutton, dyrektor generalny Eurosportu. – Sport to prawdziwe życie i rozrywka w jednym – wtórowała mu Katarzyna Kielli z Discovery Networks
autor zdjęcia: Robert Gardziński
źródło: Rzeczpospolita
– Pasja kibiców powinna iść w parze z pasją nadawcy – mówił Peter Hutton, dyrektor generalny Eurosportu. – Sport to prawdziwe życie i rozrywka w jednym – wtórowała mu Katarzyna Kielli z Discovery Networks
Katarzyna Kieli, prezes i dyrektor zarządzająca Discovery Networks CEEMEA
autor zdjęcia: Robert Gardziński
źródło: Rzeczpospolita
Katarzyna Kieli, prezes i dyrektor zarządzająca Discovery Networks CEEMEA
Peter Hutton, dyrektor generalny Eurosportu
autor zdjęcia: Robert Gardziński
źródło: Rzeczpospolita
Peter Hutton, dyrektor generalny Eurosportu
Robert Korzeniowski, czterokrotny złoty medalista olimpijski w chodzie
autor zdjęcia: Robert Gardziński
źródło: Rzeczpospolita
Robert Korzeniowski, czterokrotny złoty medalista olimpijski w chodzie
Krzysztof Hołowczyc, trzykrotny rajdowy mistrz Polski, uczestnik Rajdu Dakar
źródło: Rzeczpospolita
Krzysztof Hołowczyc, trzykrotny rajdowy mistrz Polski, uczestnik Rajdu Dakar
Andrzej Kraśnicki, przewodniczący Polskiego Komitetu Olimpijskiego
autor zdjęcia: Robert Gardziński
źródło: Rzeczpospolita
Andrzej Kraśnicki, przewodniczący Polskiego Komitetu Olimpijskiego
Wojciech Borowski, prezes McCann WorldGroup
autor zdjęcia: Robert Gardziński
źródło: Rzeczpospolita
Wojciech Borowski, prezes McCann WorldGroup

Sport wciąż łączy ludzi i budzi emocje, które w czasach wieloekranowej rzeczywistości pozwalają na budowanie silniejszych więzi między nadawcami, kibicami, sportowcami i biznesem.

KRZYSZTOF RAWA

Jak wykorzystać potencjał sportowych emocji w epoce wszechkontentu? To pytanie postawiono uczestnikom debaty „Rzeczpospolitej" i Discovery Networks – menedżerom firm medialnych i doradczych, znanym sportowcom i władzom organizacji sportowych.

Odpowiedzi połączyło wspólne przekonanie – żyjemy w czasach znaczących zmian, od których nie ma odwrotu. Ludzie chcą i potrafią korzystać z wielorakich środków przekazu, a media i nadawcy muszą nadążyć za tym zjawiskiem.

Wieloekranowa rzeczywistość

Sport, ze swym bogactwem przeżyć, kreacją emocji i intrygującą narracją, jest doskonałym przykładem tych przeobrażeń i dobrym źródłem inspiracji rozwoju.

Podstawowym źródłem przeżywania wydarzeń sportowych pozostaje telewizja (potwierdziła to także krótka uliczna sonda przedstawiona gościom debaty), ale multimedialna rzeczywistość to dziś znacznie więcej niż ekran odbiornika i domowa kanapa.

– Dzisiaj doświadczamy medialnej ewolucji i rewolucji. Sami decydujemy, kiedy i w jaki sposób chcemy oglądać wydarzenia sportowe. Wciąż najchętniej wybieramy duży ekran telewizora i wspólne emocje. Jednocześnie chcemy zawsze być na bieżąco. Do tego właśnie wykorzystujemy komputer, tablet czy smartfon. To jest właśnie rzeczywistość: na...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10552

Wydanie: 10552

Spis treści
Zamów abonament