Pieniądze na produkty sieciowe
Do końca listopada konsorcja firm mogą składać wnioski o granty z programu „Polska wschodnia".
Artur osiecki
Jest o co walczyć, gdyż budżet konkursu prowadzonego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) w programie operacyjnym „Polska wschodnia" (z poddziałania 1.3.2) to 320 mln zł. To pieniądze na stworzenie tzw. produktów sieciowych w makroregionie Polski wschodniej.
Od koncepcji do sprzedaży
Produkty sieciowe to przedsięwzięcia, które jedną koncepcją połączą rozproszone atrakcje, miejsca, obiekty i usługi z minimum dwóch województw w gotową do sprzedaży ofertę. – Produkty sieciowe to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na tematyczne oferty pakietowe, które ułatwiają klientom skorzystanie z różnych, ale powiązanych ze sobą produktów – mówi Adam Hamryszczak wiceminister rozwoju.
Na dofinansowaniu mogą liczyć projekty realizowane na terytorium co najmniej jednego województwa makroregionu Polski Wschodniej (co oznacza, że całość...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta