Reklamy suplementów do zmiany
Branża ocenia, że zakaz reklamowania suplementów diety i leków bez recepty spowoduje, iż z rynku wyparuje 1,6 miliarda złotych
Tyle według szacunków Instytutu Badań nad Gospodarką Rynkową wyniósłby spadek wartości sprzedaży tzw. leków OTC i suplementów diety, gdyby z mediów całkowicie zniknęły ich reklamy. Do tego o 12,9 proc., czyli o 54 mln zł, spadłyby wpływy do budżetu państwa z podatków, jakie odprowadzają producenci farmaceutyków, a o kolejne 12 mln zł skurczyłyby się przychody z podatków płaconych przez branżę reklamową.
Media na nowych obostrzeniach dotyczących reklam mogą...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta