Niejasny los polskich fabryk Fiata
Firmy | Mimo spekulacji podczas prezentacji pięcioletniej strategii grupy Fiat Chrysler Automobile nie padły żadne deklaracje dotyczące zakładów w Polsce. Piotr Rudzki
Zgodnie z zapowiedziami prezes FCA Sergio Marchionne 1 czerwca przedstawił w Balocco pod Turynem swój ostatni, pięcioletni plan dla grupy. Fiat Chrysler ma się skupiać na pojazdach sportowo-użytkowych, elektrycznych i hybrydowych. Sama marka Fiat nie jest już oczkiem w głowie koncernu.
Sport i elektryfikacja
Marchionne, występując tym razem pod krawatem, co obiecał w Genewie, i w blezerze, a nie jak dotąd w swetrze, potwierdził, że grupa będzie się koncentrować na produkcji pojazdów bardziej ekologicznych i inteligentnych. Zapowiedział zainwestowanie w ciągu pięciu lat 45 mld euro w elektryfikację napędu, a także rozwój aut autonomicznych i usług związanych z internetem.
Pieniądze mają rozwijać marki Jeep, Ram...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta