Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Oko na gospodarkę

24 września 2018 | Druga strona
Konsumenci nadal kupują dużo ubrań. Struktura popytu się jednak zmienia – najszybciej rośnie sprzedaż odzieży sportowej, co ma związek ze zmianą stylu życia i większą dbałością o stan zdrowia. Od kilku lat widać też spowolnienie szybkiego do niedawna wzrostu sprzedaży produktów luksusowych, co jest głównie efektem zmian w Azji
źródło: Rzeczpospolita
Konsumenci nadal kupują dużo ubrań. Struktura popytu się jednak zmienia – najszybciej rośnie sprzedaż odzieży sportowej, co ma związek ze zmianą stylu życia i większą dbałością o stan zdrowia. Od kilku lat widać też spowolnienie szybkiego do niedawna wzrostu sprzedaży produktów luksusowych, co jest głównie efektem zmian w Azji

Wydanie: 11162

Wydanie: 11162

Spis treści
Zamów abonament