Premia dla sprzedawcy piwa podatkowym kosztem producenta
Spółka może odliczyć od przychodu wydatki na akcje promocyjne, nawet gdy bonusami zarządza pośrednik.
Premie dla sprzedawców, którzy nie są bezpośrednimi kontrahentami spółki, mogą być dokumentowane notami księgowymi. To wystarczy do rozliczenia wydatków w podatkowych kosztach. Tak wynika z interpretacji dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej.
O rozliczenie zapytała spółka zajmująca się produkcją i sprzedażą napojów, zwłaszcza piwa. Sprzedaje je dystrybutorom, którzy z kolei przekazują trunki do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta