Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA

W inteligentnych ekranach drzemie przyszłość handlu detalicznego

21 maja 2019 | Rzeczpospolita Cyfrowa
Dzięki kamerom  i zaawansowanej analityce danych nowoczesne ekrany  w punktach sprzedaży są w stanie na bieżąco dostosowywać wyświetlane treści do profilu klienta. Takie personalizowane promocje są w stanie zwiększyć sprzedaż – przekonuje Samsung.
źródło: materiały prasowe
Dzięki kamerom i zaawansowanej analityce danych nowoczesne ekrany w punktach sprzedaży są w stanie na bieżąco dostosowywać wyświetlane treści do profilu klienta. Takie personalizowane promocje są w stanie zwiększyć sprzedaż – przekonuje Samsung.
W Samsung Brand Store Arkadia wyświetlane są mapy prezentujące przemieszczanie się klientów, informacje dotyczące czasu, jaki spędzili oni przy konkretnych produktach oraz aktualne wyniki sprzedaży.
źródło: materiały prasowe
W Samsung Brand Store Arkadia wyświetlane są mapy prezentujące przemieszczanie się klientów, informacje dotyczące czasu, jaki spędzili oni przy konkretnych produktach oraz aktualne wyniki sprzedaży.
źródło: Rzeczpospolita

Samsung Brand Store w warszawskiej Arkadii czy lotniskowe sklepy Baltona to doskonałe przykłady jak skutecznie korzystać z technologii digital signage oraz analizy bieżących i historycznych zachowań klientów. michał duszczyk

Tradycyjne sklepy w rywalizacji z e-commerce muszą coraz częściej sięgać po innowacyjne rozwiązania i nowe technologie, które są w stanie przyciągnąć klienta i zwiększyć sprzedaż. Przykładem są nowoczesne ekrany LCD i LED, które mogą nie tylko wyświetlać informacje o produktach i promocjach, ale również angażować konsumentów, a także zbierać cenne i – co istotne – zanonimizowane dane o klientach. Eksperci mówią wprost: digital signage to przyszłość handlu detalicznego, a tzw. triggering i audience measurement (analiza upodobań konsumentów) to mechanizmy, z których dotąd głównie korzystać mogli sprzedawcy internetowi.

Co więcej, ekran dotykowy w sklepie pozwala rozszerzyć jego ofertę i połączyć świat offline z online. Digital signage umożliwia więc przenikanie się e-commerce i tradycyjnego handlu.

Poligon doświadczalny

Poligonem doświadczalnym dla technologii digital signage jest Samsung Brand Store Arkadia. Firmowy salon Samsunga w Warszawie wykorzystuje wiele innowacyjnych rozwiązań. Np. frontowe ekrany QLED, zachęcające do wejścia to nowatorskie rozwiązanie prezentujące treści powiązane m.in. z aktualną pogodą. W praktyce, gdy na zewnątrz pada deszcz, wyświetlany jest klip, na którym pokazywane są takie cechy naszych smartfonów jak wodoodporność – mówi Andrzej Czechowski, CDO w Samsung Electronics Polska....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej" na miesiąc z rabatem 50%!

Zamów
Unikalna oferta
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA
Wydanie: 11360

Wydanie: 11360

Spis treści

Monitor wolnej przedsiębiorczości

Zamów abonament