WP ma pomysł na reklamowe wpływy
Grupa powstała z połączenia portali i serwisów zachęcających do e-zakupów nadal chce przejmować. Wierzy w nowy model nadawania reklam tv w sieci. Urszula Zielińska
Wirtualna Polska Holding (WPH) nie jest na sprzedaż, a wręcz przeciwnie – nadal szuka okazji do przejęć – podtrzymał w poniedziałek Jacek Świderski, prezes i jeden z głównych akcjonariuszy WPH.
Według niego o zakupy za granicą nie jest łatwo ze względu na wysokie oczekiwania cenowe sprzedających. – Zostaliśmy „wyrzuceni" z jednego procesu transakcyjnego, ponieważ oferowaliśmy 15-krotność EBITDA danej, a nie więcej – powiedział dziennikarzom Jacek Świderski, wskazując, jakiego progu cenowego WPH nie zamierza...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta