Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

WP ma pomysł na reklamowe wpływy

21 maja 2019 | Ekonomia

Grupa powstała z połączenia portali i serwisów zachęcających do e-zakupów nadal chce przejmować. Wierzy w nowy model nadawania reklam tv w sieci. Urszula Zielińska

 

Wirtualna Polska Holding (WPH) nie jest na sprzedaż, a wręcz przeciwnie – nadal szuka okazji do przejęć – podtrzymał w poniedziałek Jacek Świderski, prezes i jeden z głównych akcjonariuszy WPH.

Według niego o zakupy za granicą nie jest łatwo ze względu na wysokie oczekiwania cenowe sprzedających. – Zostaliśmy „wyrzuceni" z jednego procesu transakcyjnego, ponieważ oferowaliśmy 15-krotność EBITDA danej, a nie więcej – powiedział dziennikarzom Jacek Świderski, wskazując, jakiego progu cenowego WPH nie zamierza...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11360

Wydanie: 11360

Spis treści

Monitor wolnej przedsiębiorczości

Zamów abonament