Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Toyota Corolla: Koniec schizmy

21 maja 2019 | Ekonomia
Na Corollę hatchback z napędem hybrydowym 1,8  trzeba wydać co najmniej 89,9 tys. zł, a na 2,0 – 106,9 tys. zł
źródło: materiały prasowe
Na Corollę hatchback z napędem hybrydowym 1,8 trzeba wydać co najmniej 89,9 tys. zł, a na 2,0 – 106,9 tys. zł

Po 13 latach od debiutu Aurisa jako dawnej Corolli kombi 
i hatchback rodzina znów jest razem. 12. generacja modelu ma zwiększyć udział hybryd 
w sprzedaży marki. Wojciech Romański

 

W ostatnich latach Toyota nie produkowała samochodów przyprawiających o żywsze bicie serca. Co było clou reklamowego przekazu? Ekologia, zwalczanie smogu, czystsze powietrze. Auta były może i nudne, ale miały niskoemisyjny napęd hybrydowy, mało paliły i były niezawodne. Nowa generacja przynosi...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11360

Wydanie: 11360

Spis treści

Monitor wolnej przedsiębiorczości

Zamów abonament