Premium już nie tylko dla prezesa
Dzięki nowoczesnym formom finansowania, takim jak np. leasing z niskimi ratami, samochód klasy premium można mieć za 1 tys. zł miesięcznie. Dlatego na auta z tego segmentu rośnie popyt wśród przedsiębiorców z sektora MŚP. MATERIAŁ POWSTAŁ WE WSPÓŁPRACY Z VOLKSWAGEN FINANCIAL SERVICES
Widać to po statystykach rejestracji: w marcu 2019 r. udział marek premium w całości rejestracji sięgnął 16,7 proc. i był o 2 punkty proc. wyższy niż rok wcześniej, wynika ze statystyk Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego, opracowanych na podstawie danych Centralnej Ewidencji Pojazdów. Liczba zarejestrowanych w marcu aut marek premium wyniosła 8,4 tys. i była wyższa o 10,2 proc. od zanotowanej rok wcześniej. Dla porównania rejestracje samochodów marek popularnych zmalały w tym samym miesiącu o 5,3 proc. w porównaniu z wynikiem z tego samego okresu 2018 r.
Po pierwszym kwartale 2019 r. rejestracje wszystkich marek premium sięgnęły 19,3 tys. aut, więcej niż w całym 2009 r.! 90 procent aut marek premium trafia do przedsiębiorców, którzy dostrzegają, jak wiele korzyści wynika z takiego zakupu: dla firmy jest to prestiż, dla użytkownika wygoda i bezpieczeństwo. Samochody klasy wyższej są wyposażone w najnowsze technologie. Do tego auta klasy premium mają dobre ceny odsprzedaży, co czyni zakup takiego samochodu niezwykle korzystnym.
Leasing z niskimi ratami
Rejestracje marek premium notują dwucyfrowe tempo wzrostu, co wynika z dostępności nowego rodzaju finansowania. Chodzi o leasing z niskimi ratami.
Leasing ten jest tak skalkulowany, żeby przedsiębiorca mógł opłacać niskie raty, a na koniec okresu umowy zmienić auto...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta