Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Startupy bez ekspansji

04 grudnia 2019 | Pierwsza strona

Ponad 60 proc. polskich młodych, innowacyjnych spółek nie ma klientów za granicą. To jeden z powodów, dla których nad Wisłą wciąż nie ma tzw. jednorożców. michał duszczyk

 

Na świecie działa już 500 startupów, których wartość przekracza 1 mld dol. Takich jednorożców doczekali się m.in. Czesi i Litwini, ale u nas ich brakuje. Dominują mniejsze firmy. Z najnowszego raportu Startup Poland wynika, że tylko 3 proc. młodych, innowacyjnych spółek w Polsce generuje ponad 125 tys. euro przychodów miesięcznie.

I trudno, by było inaczej, skoro większość koncentruje się na rynku krajowym. – Otwartość na inne rynki powoduje, że łatwiej jest pozyskać większy kapitał na rozwój – tłumaczy Radosław Nawrocki, prezes startupu PayPo.

Wydanie: 11525

Wydanie: 11525

Spis treści

Reklama

Nieprzypisane

Zamów abonament