Well Wólczanka, czyli pomysł na odmłodzenie marki
Nowym konceptem sklepów z odzieżą dla kobiet i mężczyzn grupa VRG z Krakowa chce przyciągnąć klientelę w wieku 25+. To element większego planu.
Grupa VRG, właściciel kilku marek odzieżowych i jubilerskiej W.Kruk, zdecydowała się na ważny krok – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. W piątek 13 października zaczyna zmianę szyldów największych salonów prowadzonych do tej pory pod jedną z najstarszych działających na rynku marek krawieckich w kraju – Wólczanka.
Jak mówi „Rz” Marta Fryzowska, wiceprezeska VRG, koncept, który zamierza rozwijać grupa, będzie nosić nazwę „Well Wólczanka”.
Zmiana ta to element strategicznego planu na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta