Żeby kupić pewne używane auto, już nie musimy ruszać się z domu
Klasyczne modele handlu ustępują miejsca innowacyjnym rozwiązaniom, a cyfryzacja sprzedaży aut stała się kluczowym elementem transformacji rynku motoryzacyjnego.
Sprzedaż przez globalną sieć, zdalne załatwianie formalności związanych z rejestracją, dostawa pod dom – nie tylko handel nowymi autami, ale też używanymi rozwija się w nowych formach. Rynek wtórny obecny jest na przeznaczonych do tego serwisach internetowych, platformach aukcyjnych, a przy tym może być dla kupującego nie tylko wygodny, ale i bezpieczny. Rośnie liczba baz danych, gdzie klienci mogą znaleźć informacje o historii poszukiwanego samochodu, niebezpiecznych zdarzeniach, jak kolizje czy wypadki, co jest szczególnie ważne w przypadku aut sprowadzanych z zagranicy.
Kupują z kanapy
– Cyfryzacja sprzedaży samochodów w Polsce stała się kluczowym elementem transformacji rynku motoryzacyjnego – stwierdza serwis safemarketing.pl. Klasyczne modele handlu ustępują miejsca innowacyjnym rozwiązaniom, które usprawniają obsługę klienta i otwierają nowe perspektywy dla dealerów i nabywców. To m.in. wirtualne salony umożliwiające klientom przeglądanie ofert, konfigurację pojazdów i nawet wirtualne testy aut. Platformy aukcyjne i wymiany samochodów umożliwiają sprzedawcom i kupującym skorzystanie z efektywnych rozwiązań, eliminując pośredników i ograniczając koszty. Usługi finansowe i leasing online skracają oczekiwanie na decyzję kredytową i upraszczają formalności. – Digitalizacja sprzedaży samochodów to nieunikniony krok w kierunku przyszłości...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta