Sekrety reklamowej kuchni
Luke Sullivan nie jest powszechnie znanym guru reklamy, ale też jego poradnik, czy – jak to sam określa – przewodnik, nie jest książką przeznaczoną dla masowego czytelnika.
Luke Sullivan, Jak tworzyć lubiane reklamy, Helion, Gliwice 2007
Sullivan, jeden z najbardziej znanych w USA copywriterów, czyli autorów tekstów reklamowych, kieruje swe rady do tych, którzy stawiają pierwsze kroki albo dopiero szykują się do wejścia w świat reklamy. To właśnie im mówi: – Zbierzcie sobie górę książek na wysokość metra i czytajcie, uczcie się, zapamiętujcie.
Jak podkreśla,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta