Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Sekrety reklamowej kuchni

19 grudnia 2007 | Książki ekonomiczne | Anita Błaszczak

Luke Sullivan nie jest powszechnie znanym guru reklamy, ale też jego poradnik, czy – jak to sam określa – przewodnik, nie jest książką przeznaczoną dla masowego czytelnika.

Luke Sullivan, Jak tworzyć lubiane reklamy, Helion, Gliwice 2007

Sullivan, jeden z najbardziej znanych w USA copywriterów, czyli autorów tekstów reklamowych, kieruje swe rady do tych, którzy stawiają pierwsze kroki albo dopiero szykują się do wejścia w świat reklamy. To właśnie im mówi: – Zbierzcie sobie górę książek na wysokość metra i czytajcie, uczcie się, zapamiętujcie.

Jak podkreśla,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 7893

Spis treści
Zamów abonament