Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ranking Najcenniejszych Marek -Sprostowanie

19 grudnia 2007 | Ekonomia | DE

W opublikowanym 6 grudnia br. rankingu najcenniejszych polskich marek znalazło się kilka nieścisłości i pomyłek.

W wyniku błędu technicznego pominęliśmy wyceniane w poprzednich latach marki Winiary i Masło Roślinne.

– Winiary, które wyceniliśmy w tym roku na 305,5 mln zł, znalazłaby się na 35. miejscu

– Masło Roślinne warte 34,3 mln zł uplasowałoby się na 178. pozycji.

– Wyższa niż wykazano w zestawieniu jest też wartość marki Commercial Union. Uwzględniając całą sprzedaż pod tą marką, jej wartość sięga 762,5 mln zł, plasując tym samym CU na 10. miejscu.

W tabeli znalazły się też błędne nazwy właścicieli marek Centra i Rolnik. – Właścicielem marki Centra jest Centra SA.

– Właścicielem marki Rolnik jest FH Rolnik sp. j.

Za pomyłki i nieścisłości bardzo przepraszamy Acropolis Advisory.

Brak okładki

Wydanie: 7893

Spis treści
Zamów abonament