Kształtowanie wizerunku
„Public Relations” Anthony Davis, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2007
Wciągu kilku miesięcy do księgarń trafiła kolejna książka Anthony’ego Davisa, angielskiego konsultanta zajmującego się zarządzaniem, marketingiem i komunikacją korporacyjną. Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne zaprasza teraz do czytania „Public Relations”.
Autor ukazuje PR jako jedną z metod zarządzania i planowania w firmie, administracji, organizacjach pozarządowych. Omawia najczęściej stosowane narzędzia PR oraz analizuje ich przydatność i skuteczność. Na końcu każdego rozdziału autor umieścił kilka pytań. Czytelnicy mogą najpierw się nad nimi chwilę zastanowić, a potem przeczytać ten rozdział.
Jeśli pytania i próba odpowiedzi na nie wyda nam się interesująca, to czytanie tej książki okaże się satysfakcjonujące.
Autor książki sam wymyślił i zrealizował wiele udanych kampanii PR dla firm i organizacji. ∑