Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kształtowanie wizerunku

19 grudnia 2007 | Książki ekonomiczne | Aleksandra Fandrejewska

„Public Relations” Anthony Davis, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2007

Wciągu kilku miesięcy do księgarń trafiła kolejna książka Anthony’ego Davisa, angielskiego konsultanta zajmującego się zarządzaniem, marketingiem i komunikacją korporacyjną. Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne zaprasza teraz do czytania „Public Relations”.

Autor ukazuje PR jako jedną z metod zarządzania i planowania w firmie, administracji, organizacjach pozarządowych. Omawia najczęściej stosowane narzędzia PR oraz analizuje ich przydatność i skuteczność. Na końcu każdego rozdziału autor umieścił kilka pytań. Czytelnicy mogą najpierw się nad nimi chwilę zastanowić, a potem przeczytać ten rozdział.

Jeśli pytania i próba odpowiedzi na nie wyda nam się interesująca, to czytanie tej książki okaże się satysfakcjonujące.

Autor książki sam wymyślił i zrealizował wiele udanych kampanii PR dla firm i organizacji. ∑

Brak okładki

Wydanie: 7893

Spis treści
Zamów abonament