Ukryta reklama nadzieją nadawców na większe zyski
Wartość rynku product placementu podwoi się w ciągu trzech lat. W ubiegłym roku najczęściej wykorzystywały ją komercyjne stacje telewizyjne
Nadawcy zacierają ręce, bo zbliża się czas legalizacji product placementu w polskich stacjach telewizyjnych. A sponsoring i product placement zwany w polskich telewizjach sponsoringiem użyczeniowym, jest w dobie przepełnionych bloków reklamowych wybawieniem, bo nie da się go wyłączyć ani przeczekać. Już w roku ubiegłym szacunkowa wartość product placementu w Polsce wzrosła o 27 proc., a np. telewizyjnego sponsoringu sportowego – o ponad 20 proc.
– Widzowie za najbardziej irytujące uznają reklamy telewizyjne i internetowe – tłumaczył Wojciech Mróz z PRO Media House na ubiegłotygodniowej konferencji poświęconej product placementowi. Z badań, które na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta