Klienci stawiają na funkcjonalność lokali
Cena, lokalizacja oraz funkcjonalność lokalu – to główne kryteria, jakimi przy wyborze lokalu kierują się klienci. Tak wynika z badań przeprowadzonych przez firmę Nowy Adres przy współpracy z Millward Brown SMG/KRC.
Badania Nowy Adres prowadził w pięciu największych aglomeracjach w Polsce: w Warszawie, Trójmieście, Poznaniu, Krakowie i we Wrocławiu. – Wynika z nich, że dla 56 procent Polaków bardzo ważny jest podział wnętrza lokalu. Aż 55 procent respondentów wymieniło dogodne połączenia komunikacyjne, 54 procent wysokość czynszu, natomiast 53 procent bezpieczną okolicę – mówi Katarzyna Cyprynowska z firmy Nowy Adres.Dla porównania – podobne badania preferencji klientów...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta