Jaka jest prawda o misji telewizji publicznej
Rynek reklamowy jest najbardziej wrażliwą i najszybciej reagującą dziedziną gospodarki, całkowicie podlegającą zasadom wolnego rynku.
Każde z mediów, w tym telewizja publiczna, działając na nim ma prawo do niezależnej polityki reklamowej i do realizacji swoich celów finansowych. Polityka handlowa nie może być uprawiana w oderwaniu od rynku, gdyż bez kompromisu cenowego z kontrahentami nie przyniosłaby oczekiwanych efektów, czyli przychodów.
Dlatego ogromnie dziwią mnie zarzuty pana Jakuba Bierzyńskiego („Prawda o misji telewizji publicznej”, „Rzeczpospolita”, 6 maja 2008 r.) dotyczące efektywności polityki handlowej Biura Reklamy TVP SA Pan Bierzyński jest jednym z najbardziej doświadczonych decydentów w polskiej branży reklamowej. Od lat trudni się negocjowaniem cen reklam, mając na celu osiągnięcie ich jak najniższego poziomu. Swoim licznym klientom...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta