Euro 2008 przy chipsach i słonych paluszkach
Rośnie sprzedaż przekąsek. W tym roku kupimy ich za ponad 200 mln zł więcej niż przed rokiem. Widząc rosnące zainteresowanie, firmy zwiększają produkcję
– Modernizujemy zakład w Tomaszowie Mazowieckim i rozbudowujemy fabrykę w Grodzisku Mazowieckim. Dzięki inwestycjom wartym kilkadziesiąt milionów złotych nasze moce produkcyjne wzrosną do połowy przyszłego roku o 40 proc. – mówi „Rz” Małgorzata Skonieczna, dyrektor ds. korporacyjnych we Frito Lay. Według instytutu badawczego MEMRB do firmy tej należy ok. proc. polskiego rynku słonych przekąsek, do których zalicza się: chipsy, paluszki, popcorn, precle, krakersy, chrupki i orzechy. Daje jej to pozycję lidera.
Kilkanaście milionów złotych na zwiększenie zdolności wytwórczych o 42 proc. wyda w tym roku spółka Aksam z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta