Kostium do rozbiórki
Stringi i topless atrakcyjnie wyglądają na zgrabnych i młodych. Nie pozostaje nic innego, jak liczyć na samokrytycyzm pozostałych
Jak zwykle na początku lata kreatorzy prezentowali kolekcje zwane kurortowymi. Na wybieg wyszło tylko dziewięć marek, ale i tak tzw. cruise stanowi już osobny dział mody. Dziewięć to niewiele, jeśli wziąć pod uwagę, że na pokazach Mediolanu, Paryża i Nowego Jorku występuje ponad 120 kreatorów (a kolekcji jest prawie 300). Ale będzie ich więcej, bo „kurorty” to świetna reklama ubrań i sprzętu sportowego.
Na ten obszar moda wdarła się niedawno i upatruje w nim potencjału, bo sportowy styl życia charakteryzuje młodych, zamożnych klientów, którzy muszą być w markowych ciuchach w mieście, ale też na plaży, jachcie, nartach i na korcie. Chanel, Ralph Lauren, Dior, Prada poza ubraniami i biżuterią od paru lat proponują więc deski surfingowe i stroje narciarskie.
Kolekcje kurortowe
Szanujący się, zdaniem kreatorów, urlopowicz znajdzie na kurortowych pokazach wszystko, co powinien mieć, gdy zaznaje wakacji w Palm Beach, Saint Tropez, Lanzarote itp. lokalizacjach. Jurata lub Dębki, też mogą wchodzić w grę. Swoją listę plażowych „must have” ogłasza także...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta