Powrót do przeszłości
Z tatą indicą jest jak z wizytą w skansenie. Może przywołać wiele wspomnień, a za bilet nie trzeba słono płacić
Auta indyjskiego koncernu Tata, który zyskał rozgłos po zaprezentowaniu najtańszego samochodu świata nano (miał kosztować ok. 6 tys. zł) i niespodziewanym zakupie Jaguara i Land Rovera, od początku września są dostępne w Polsce.
Tata indica to najmniejszy i najmniej kosztowny model w ofercie Marubeni Motors Poland – firmy, która sprzedaje u nas indyjskie auta.
Nic nowego
Samochód debiutował dziesięć lat temu i od tego czasu, niestety, niewiele się zmienił. Z zewnątrz przypomina trochę fiata punto pierwszej generacji lub starszego opla corsę. Zależnie od tego, z której strony spojrzymy, można się jeszcze doszukać podobieństwa do chevroleta aveo czy hyundaia getza. Krótko mówiąc, sylwetka indici wywołuje uczucia w rodzaju: „coś podobnego już widziałem“.
Wnętrze ogląda się jak...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta