Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Powrót do przeszłości

23 września 2008 | Życie Warszawy | Jacek Karolonek
Nadwoziu auta przydałby się już solidny lifting
autor zdjęcia: Jacek Karolonek
źródło: Życie Warszawy
Nadwoziu auta przydałby się już solidny lifting
Aluminium na środkowej konsoli? Nie, to tylko pomalowany plastik
autor zdjęcia: Jacek Karolonek
źródło: Życie Warszawy
Aluminium na środkowej konsoli? Nie, to tylko pomalowany plastik

Z tatą indicą jest jak z wizytą w skansenie. Może przywołać wiele wspomnień, a za bilet nie trzeba słono płacić

Auta indyjskiego koncernu Tata, który zyskał rozgłos po zaprezentowaniu najtańszego samochodu świata nano (miał kosztować ok. 6 tys. zł) i niespodziewanym zakupie Jaguara i Land Rovera, od początku września są dostępne w Polsce.

Tata indica to najmniejszy i najmniej kosztowny model w ofercie Marubeni Motors Poland – firmy, która sprzedaje u nas indyjskie auta.

Nic nowego

Samochód debiutował dziesięć lat temu i od tego czasu, niestety, niewiele się zmienił. Z zewnątrz przypomina trochę fiata punto pierwszej generacji lub starszego opla corsę. Zależnie od tego, z której strony spojrzymy, można się jeszcze doszukać podobieństwa do chevroleta aveo czy hyundaia getza. Krótko mówiąc, sylwetka indici wywołuje uczucia w rodzaju: „coś podobnego już widziałem“.

Wnętrze ogląda się jak...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8124

Spis treści
Zamów abonament