Rośnie wrażliwość firm
Ranking społecznego zaangażowania przedsiębiorstw. Zestawienie już po raz drugi zostało opracowane na podstawie Listy 500 „Rzeczpospolitej”
Ranking oceniał firmy najlepiej komunikujące w Internecie o swoim społecznym zaangażowaniu. Indeks pozwalający na oceny liczony był już drugi raz.
Społeczna odpowiedzialność biznesu (ang. Corporate Social Responsibility, czyli CSR) jest stosunkowo nowym zjawiskiem w naszej części Europy. Trend popularny wśród zachodnich przedsiębiorstw powoli trafia też do Polski. Chodzi o takie prowadzenie działalności gospodarczej, by oprócz zysku uwzględniać również wpływ firmy na społeczeństwo, środowisko, pracowników, klientów, dostawców itp.
Z badań Instytutu Partnerstwa Biznesu i Organizacji Pozarządowych BI-NGO wynika, że coraz więcej firm w Polsce wpisuje w swoją strategię sprawy związane z odpowiedzialnym biznesem i programami społecznymi.
– W stosunku do danych sprzed roku ich liczba...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta