Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ukryta reklama dzieli media

23 września 2008 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Wydatki na product placement w Polsce
źródło: Rzeczpospolita
Wydatki na product placement w Polsce

Rusza debata o legalizacji tzw. product placement. Wydawcy obawiają się, że na zmianach może skorzystać tylko telewizja

Do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji trafiły pierwsze wnioski w sprawie planowanych zmian w prawie dotyczącym mediów i reklamy. Mówią m.in. o sprawie zalegalizowania w polskich telewizjach ukrytej reklamy (czyli tzw. product placement lub lokowanie reklam).

Obecnie taka forma reklamy jest w naszym kraju nielegalna. Funkcjonuje jednak np. w telewizji pod postacią tzw. sponsoringu użyczeniowego, czyli wypożyczania produktów potrzebnych przy realizacji materiału od ich producenta.

Product placement dopuszcza, choć przy wielu zastrzeżeniach (nie będzie go można...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8124

Spis treści
Zamów abonament