Jak bronić swojego logo
Wypromowałeś własną markę i nie wiesz, jak ją chronić. Zerknij do przepisów o własności przemysłowej i prawa autorskiego
Logo można uznać za graficzny znak towarowy. Często jest też ono utworem w rozumieniu prawa autorskiego (uznaje się za niego każdy przejaw działalności twórczej o indywidualnym charakterze, ustalony w jakiejkolwiek postaci, niezależnie od wartości, przeznaczenia i sposobu wyrażenia). Jaki stąd wniosek? Ochronę prawną graficznym znakom towarowym może zapewnić nie tylko prawo własności przemysłowej, lecz także prawo autorskie. Ten drugi...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta