Wyższe ceny: sposób na spowolnienie
Reklama radiowa idzie w ślady drożejącej telewizji. Od listopada więcej za reklamy radiowe. W niektórych stacjach pierwszy raz od dwóch lat
Od dzisiaj reklamy w Radiu Zet zdrożeją w porównaniu z dotychczasowym cennikiem średnio o 4,7 proc., a w Radiu Eska – o 4 proc. – Poprzedniej korekty cennika dokonaliśmy dwa lata temu – mówi „Rz” Jaromir Sroga, dyrektor sprzedaży i marketingu grupy Eurozet, do której należy Radio Zet. W przyszły poniedziałek śladem tych rozgłośni pójdzie publiczna Trójka, gdzie ceny wzrosną średnio o 2 proc....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta