Ważniejsza treść regulaminu wynagradzania niż jego nazwa
Zasady płacowe i uzyskiwania dodatkowych świadczeń związanych z pracą wolno określić nawet w kilku dokumentach, ale aby obowiązywały, szef musi je podać do wiadomości ogółu pracowników lub uzgodnić ze związkami
Ani kodeks pracy, ani inne powszechne przepisy nie konkretyzują, jaką postać ma mieć regulamin wynagradzania. W szczególności nie rozstrzygają, czy ma to być jeden akt, czy może być to więcej dokumentów, którymi pracodawca określa zasady wynagradzania i inne świadczenia związane z pracą. W praktyce często dochodzi do wydawania wielu aktów, z których najczęściej tylko jeden nosi nazwę „regulaminu wynagradzania”.
Jeden dokument czy wiele aktów
Wielu pracodawców oprócz regulaminów wynagradzania wydaje regulaminy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta