Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ważniejsza treść regulaminu wynagradzania niż jego nazwa

03 grudnia 2008 | Dobra firma | Grzegorz Orłowski

Zasady płacowe i uzyskiwania dodatkowych świadczeń związanych z pracą wolno określić nawet w kilku dokumentach, ale aby obowiązywały, szef musi je podać do wiadomości ogółu pracowników lub uzgodnić ze związkami

Ani kodeks pracy, ani inne powszechne przepisy nie konkretyzują, jaką postać ma mieć regulamin wynagradzania. W szczególności nie rozstrzygają, czy ma to być jeden akt, czy może być to więcej dokumentów, którymi pracodawca określa zasady wynagradzania i inne świadczenia związane z pracą. W praktyce często dochodzi do wydawania wielu aktów, z których najczęściej tylko jeden nosi nazwę „regulaminu wynagradzania”.

Jeden dokument czy wiele aktów

Wielu pracodawców oprócz regulaminów wynagradzania wydaje regulaminy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8183

Spis treści
Zamów abonament