Nowe usługi szansą kolporterów
Rentowność kolporterskiego biznesu w Polsce jest coraz niższa. Firmy dystrybucyjne rozwijają więc sieci kawiarni, sklepów, świadczą też usługi kurierskie
W ślad za kieleckim Kolporterem, który w kwietniu uruchomił usługi kurierskie, idzie Ruch. Wciąż kontrolowana przez państwo spółka zamierza ruszyć z usługami kurierskimi w tym miesiącu.
Kolporterzy poszukują nowych źródeł przychodów, bo – jak twierdzą – zmusza ich do tego sytuacja na rynku prasy. Dlatego po rozwijaniu sieci sklepów i kawiarni przyszedł czas na serwisy kurierskie. – Sprzedaż prasy spada, mamy też wojny cenowe między tytułami. Nie należy się więc spodziewać wzrostu rentowności z tytułu dystrybucji – mówi „Rz” Grzegorz Fibakiewicz, prezes Kolportera SA. ...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta