Dopóki firmy zarabiają, nie zależy im na zadowoleniu klientów
Obroty sklepów internetowych w okresie przedświątecznym mogą być w tym roku nawet o jedną trzecią większe niż w 2007 r. Jeszcze bardziej – bo o 65 proc. – może wzrosnąć liczba klientów decydujących się na zakupy w sieci. Choć wymienione liczby mogą oszołomić, to jest to tendencja utrzymująca się od paru lat. I jak co roku nie wiadomo, czy cieszyć się z tego powodu, czy płakać.
Powody do radości są oczywiste: Polacy kupują, firmy się bogacą, wpływy do państwowej kasy rosną. Rosną też zatory w rozdzielniach przesyłek. Już w ubiegłym roku zarówno Poczta Polska, jak i prywatne...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta