Sieci nie chcą zmniejszać wydatków na reklamę
Twarda walka o klienta. W ub.r. 20 największych firm z branży wydało na reklamę 750 mln zł, ten może być jeszcze lepszy
Jak wynika z cennikowych danych firmy Expert Monitor, w 2008 r. 20 liderów branży handlowej wydało na marketing 743,8 mln zł wobec 651,3 mln zł w 2007 r. Wszystko wskazuje na to, że w tym roku kwota wzrośnie, bo w czasie spowolnienia gospodarczego firmy muszą jeszcze ostrzej walczyć o klientów.
Handel odpowiada za co najmniej 10 proc. rynku reklamowego w Polsce, którego wartość w ub.r. – według prognoz domu mediowego ZenithOptimedia – wyniosła 7,8 mld zł. Dane Expert Monitor nie uwzględniają wydatków handlowców na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta