Pod nową banderą
Stawia na globalną markę Orange. Zmiana marki ma poprawić rynkową sytuację spółki, którą kieruje od ponad dwóch lat. Liberalizacja rynku kosztowała TP już setki milionów zł
Przyjęcie marki Orange przez grupę Telekomunikacji Polskiej było tylko kwestią czasu. Taki standard obowiązuje w grupie France Telecom, do której należy TP. Jedna marka to z punktu widzenia globalnego koncernu niższe koszty działania. Tej polityce bez wahania zostanie poświęcona Neostrada, chociaż dla wielu Polaków jest ona synonimem usługi internetowej. Nikt zresztą nie może zarzucić Maciejowi Wituckiemu, że to błąd, ponieważ na rynku komórkowym Orange przyjął się dobrze.
Maciej Witucki...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta