Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Pierwsze złe prognozy dla reklamy w Internecie w USA

11 kwietnia 2009 | Ekonomia | ML
Coraz więcej szacunków zakłada, że w 2009 r. wydatki na ten cel spadną. W 2010 r. wzrost ma być symboliczny.
źródło: Rzeczpospolita
Coraz więcej szacunków zakłada, że w 2009 r. wydatki na ten cel spadną. W 2010 r. wzrost ma być symboliczny.

Choć większość ekspertów za oceanem wciąż przewiduje, że kryzys nie dotknie mocno reklamy w sieci, pojawiają się już pierwsze niekorzystne przewidywania.

Analitycy Screen Digest podali właśnie, że spodziewają się, iż w tym roku wpływy z reklamy w Internecie w USA spadną o 4,8 proc., a w przyszłym roku urosną tylko symbolicznie – 0,4 proc. – Jeśli popatrzy się na wyniki za czwarty kwartał ubiegłego roku, jasno widać,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8291

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament