Marka Neostrada zniknie z polskiego rynku
Zarząd TP zdecydował o likwidacji wartej ponad 500 mln zł internetowej marki – dowiedziała się „Rzeczpospolita”
Już dziś Orange Internet dla domu i Orange Internet mobilny zachęcają klientów z plakatów reklamowych. Na wrzesień planowana jest większa kampania promująca usługi internetowe pod marką Orange. Los Neostrady jest przesądzony.1,4 mld zł przyniosły w ubiegłym roku grupie TP usługi internetowe oferowane pod marką Neostrada
– Zniknie z rynku, choć nie wcześniej niż za rok. W drugiej połowie 2009...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta