Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Europejskie firmy zwiększą wydatki na promocję w sieci

28 kwietnia 2009 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Mimo kryzysu europejskie firmy deklarują, że nadal planują zwiększać wydatki na reklamę  w Internecie.
źródło: Rzeczpospolita
Mimo kryzysu europejskie firmy deklarują, że nadal planują zwiększać wydatki na reklamę w Internecie.

Zdecydowana większość europejskich firm (70 proc.) mimo gospodarczego spowolnienia i kryzysu na reklamowym rynku wciąż zwiększa wydatki na reklamę w Internecie – wynika z badania AD Barometr przeprowadzonego w kwietniu przez Europejskie Stowarzyszenie Interaktywnej Reklamy (European Interactive Advertising...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8304

Spis treści
Zamów abonament