Orzeczenia z ostatniej chwili
∑ Promocja i rabat dla szwajcarskiej spółki
Udzielanie rabatu (sprzedaż towarów po obniżonych cenach) w ramach zawartej ze szwajcarską spółką umowy dystrybucji wyrobów nie jest świadczeniem usług reklamy, gdyż spółka zobowiązała się do określonych zachowań o charakterze promocyjnym, zgodnie z postanowieniami umowy dystrybucji. Otrzymane środki pieniężne są więc wynagrodzeniem z tytułu świadczenia usługi o charakterze promocyjnym. W konsekwencji miejsce opodatkowania usług niebędących usługami reklamowymi należy ustalić zgodnie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta