Zadowolony mieszkaniec jest najlepszą reklamą
Coraz większego znaczenia nabiera wizerunek firmy. Im lepszy, tym klienci mają większe zaufanie do dewelopera, a ten szanse na to, że zdecydują się na zakup mieszkania właśnie od niego
– Nie ma badań, które pokazywałyby to w liczbach, ale dobry wizerunek na pewno wiąże się z poczuciem bezpieczeństwa transakcji, a to w kryzysowych czasach bardzo ważna sprawa – mówi Kazimierz Kirejczyk, prezes Reas Konsulting.
Już kilka lat temu badania Reas Konsulting pokazały, że dla klientów deweloperów zaczyna liczyć się marka firmy, od której zamierzają kupić mieszkanie. Potencjalni nabywcy zaczęli odróżniać spółki deweloperskie działające od kilku lat na rynku i kojarzyć je z dobrą lub złą opinią na ich temat.
– Było to w czasach, gdy na rynku nie było aż...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta