Konsumenci kontra handlowcy
Kryzys przyniesie zmiany strategii zakupowych. Szybkie przystosowanie się do nich to dla firm poważne wyzwanie
„Szukam chętnych do wspólnego kupna parkietu i drzwi” – ogłasza się na forum mieszkańców jednego z warszawskich osiedli właściciel nowego lokum. Takich ogłoszeń proponujących grupowe zakupy dające szanse na większy rabat można znaleźć w polskim Internecie coraz więcej.
Jak wynika z najnowszych badań GfK Polonia, ponad 30 proc. Polaków ocenia, że w czasach kryzysu warto organizować się w grupy konsumenckie. Biorąc pod uwagę krótkie jeszcze tradycje takich zakupów, to niezły wynik, choć wśród...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta