Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Eurowizja – broń propagandowa Moskwy

16 maja 2009 | Świat | Justyna Prus

Rosja zrobi wszystko, by świat dobrze zapamiętał tegoroczną Eurowizję. Dla Moskwy to coś więcej niż tylko konkurs

Najdroższy, najlepszy, rekordowy – taki ma być sobotni finał Eurowizji w Moskwie. „Rosja znalazła nową muzyczno-narodową ideę” – pisze dziennik „Nowyje Izwiestia”. Oraz świetny sposób na budowanie własnego wizerunku. Przygotowany z rozmachem konkurs można śmiało nazwać muzycznym odpowiednikiem 9-majowej Parady Zwycięstwa.

Dlatego, bo na przekór kryzysowej logice zaciskania pasa Moskwa zainwestowała miliony w organizację Eurowizji. Według szacunków organizatora co najmniej 44 miliony euro....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8319

Spis treści
Zamów abonament