Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Serwisy cieszą się mniejszą popularnością reklamodawców

20 maja 2009 | Ekonomia | Tomasz Boguszewicz
W 2008 r. wydatki na reklamę wzrosły o 33 proc. Najnowsza prognoza zakłada ich 3-proc. spadek w 2009 r.
źródło: Rzeczpospolita
W 2008 r. wydatki na reklamę wzrosły o 33 proc. Najnowsza prognoza zakłada ich 3-proc. spadek w 2009 r.

Serwisy społecznościowe nie oparły się spowolnieniu gospodarczemu. Firma badawcza eMarketer właśnie obniżyła swoją prognozę dotyczącą reklam w tego typu serwisach.

W 2008 r. w USA (największy rynek internetowy świata) wydano na nie 1,17 mld dol., aż 33 proc. więcej niż rok wcześniej. W tym roku – twierdzą analitycy eMarketera – wydatki spadną o 3 proc. i wyniosą 1,14 mld dol.

Prognoza jest bardziej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8322

Spis treści
Zamów abonament