Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Branża reklamowa obawia się kryzysu

20 maja 2009 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
W marcu wskaźnik koniunktury w branży reklamowej był najniższy w historii. Jedna czwarta menedżerów uważa, że w branży jest bardzo źle.
źródło: Rzeczpospolita
W marcu wskaźnik koniunktury w branży reklamowej był najniższy w historii. Jedna czwarta menedżerów uważa, że w branży jest bardzo źle.

W marcu wskaźnik koniunktury na rynku mediów i reklamy w Polsce – BriefIndex – był najniższy w historii badań

Wyliczany przez instytut MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie branżowego miesięcznika „Brief” wskaźnik koniunktury na rynku mediów i reklamy w Polsce – BriefIndex – w marcu wynosił 48,3.

– BriefIndex to liczba między 0 a 100, gdzie 50 oznacza stagnację. W marcu tego roku poziom wskaźnika po raz pierwszy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8322

Spis treści
Zamów abonament